Marketing plus… media. Dwie strony medalu
Wydawca miesięcznika „Marketing w Praktyce” organizuje pierwszą konferencję „Marketing z perspektywy firm i mediów”. Odbędzie się ona w Warszawie (Centrum Zielna, ul. Zielna 37) w dniach 19-20 czerwca. Uczestnicy spotkania (np. przedstawiciele biur podróży, pensjonatów, hoteli, urzędów miast) poznają zagadnienia dotyczące problematyki skuteczności marketingu. Zostaną przedstawione kampanie z punktu widzenia reklamodawcy, agencji oraz mediów.
Konferencję poprowadzą m.in. Jacek Studzinski dyrektor strategii TBWA, Julita Dąbrowska właścicielka agencji Kalitero oraz Marek Staniszewski Y&R Brands – BAV Consulting. Obecni będą również dziennikarze TVP.
Warsztaty poświęcone będą zagadnieniom budowy kontaktów z mediami. Uczestnicy poznają informacje nt. strategii, narzędzi PR oraz zasad sporządzania notatek prasowych oraz organizacji konferencji.
Szczegółowy program warsztatów oraz konferencji można znaleźć na stronie organizatora – http://marketing.org.pl/