Wizerunek kampanii promującej Lublin
Firma DDB Warszawa Sp. z o.o, która jest autorem kampanii przygotowała 12 projektów billboardów. Spośród nich wybrano trzy linie kreatywne. Na billboardach połączono freski z Kaplicy Trójcy Świętej lubelskiego Zamku z postaciami zaproszonych gości.
Billboard z gitarzystą na murze przedstawia fresk „Cud uzdrowienia w szabat” oraz postać lubelskiego muzyka Yankee z zespołu Gap_year. Zespół tworzy muzykę inspirowaną kalifornijskim punk-rockiem, charakteryzującą się typowo koncertowymi rytmami łączącymi w sobie mocne brzmienie gitar z radosnymi i łatwo wpadającymi w ucho melodiami.
Na drugim billboardzie widzimy fresk – „Archanioł” na wnętrzu Bramy Krakowskiej. Brama Krakowska zbudowana została jako fortyfikacja w pierścieniu murów otaczających miasto w czasach panowania króla Kazimierza Wielkiego. Jest architektonicznym symbolem miasta, pełniąc funkcję komunikacyjną pomiędzy Starym Miastem, a Śródmieściem. Jest jedną z atrakcji historycznych Lublina.
Wszystkie billboardy łączy hasło promocyjne kampanii – „Lublin – nieziemski klimat” oraz logo miasta „Lublin – miasto inspiracji” oraz adres strony WWW – lublin.eu
Wielu internautów – mieszkańców Warszawy oraz Lublina przyznaje, że kampania wygląda zachęcająco. Mamy nadzieję, że plakaty zachęcą do odwiedzin Lublina np. podczas długiego weekendu za dwa tygodnie. Czekamy również na akcje promocyjne innych polskich miast.
Billboard z gitarzystą na murze przedstawia fresk „Cud uzdrowienia w szabat” oraz postać lubelskiego muzyka Yankee z zespołu Gap_year. Zespół tworzy muzykę inspirowaną kalifornijskim punk-rockiem, charakteryzującą się typowo koncertowymi rytmami łączącymi w sobie mocne brzmienie gitar z radosnymi i łatwo wpadającymi w ucho melodiami.
Na drugim billboardzie widzimy fresk – „Archanioł” na wnętrzu Bramy Krakowskiej. Brama Krakowska zbudowana została jako fortyfikacja w pierścieniu murów otaczających miasto w czasach panowania króla Kazimierza Wielkiego. Jest architektonicznym symbolem miasta, pełniąc funkcję komunikacyjną pomiędzy Starym Miastem, a Śródmieściem. Jest jedną z atrakcji historycznych Lublina.
Copyright ŠUrząd Miasta Lublin
Wszystkie billboardy łączy hasło promocyjne kampanii – „Lublin – nieziemski klimat” oraz logo miasta „Lublin – miasto inspiracji” oraz adres strony WWW – lublin.eu
Wielu internautów – mieszkańców Warszawy oraz Lublina przyznaje, że kampania wygląda zachęcająco. Mamy nadzieję, że plakaty zachęcą do odwiedzin Lublina np. podczas długiego weekendu za dwa tygodnie. Czekamy również na akcje promocyjne innych polskich miast.