Kampania outdoorowa i internetowa Lublina
W dniach 1 – 31 maja wdrażana jest w praktyce opisywana przez nas strategia promocyjna Lublina. Celem działań jest wzrost rozpoznawalności miasta w Polsce oraz zwiększenie atrakcyjności turystycznej. Kampania outdoor’owa miasta obejmuje promocję w Warszawie.
Kampanię przygotowała warszawska firma DDB Warszawa Sp. z o.o.
Kampania outdoorowa obejmuje 150 nośników typu billboard, ulokowanych w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów, oraz na trasach wylotowych z Warszawy. Autorzy przewidują, iż wygeneruje ona 54 miliony kontaktów wzrokowych. Dziennie jeden nośnik powinien uzyskać minimum12 tysięcy kontaktów.
Prowadzona jest również kampania internetowa. Obejmuje ona akcję bannerową na największych portalach z geotargetowaniem zawężonym do obszaru Warszawy. Przewidziano również wysłanie 260 000 maili.
W tym miejscu warto zwrócić uwagę na koszty. Koszty billboardowej kampanii obejmują przygotowanie linii kreatywnych, produkcję, ekspozycję, wyklejanie i fazę przygotowania projektów. Łącznie wynosi ona 277 294,40zł.! Mailing oraz kampania billboardowa kosztuje łącznie ok. 66 000,00zł.
W kolejnym artykule opiszemy szczegółowy wizerunek kampanii.
Kampanię przygotowała warszawska firma DDB Warszawa Sp. z o.o.
Kampania outdoorowa obejmuje 150 nośników typu billboard, ulokowanych w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów, oraz na trasach wylotowych z Warszawy. Autorzy przewidują, iż wygeneruje ona 54 miliony kontaktów wzrokowych. Dziennie jeden nośnik powinien uzyskać minimum12 tysięcy kontaktów.
Prowadzona jest również kampania internetowa. Obejmuje ona akcję bannerową na największych portalach z geotargetowaniem zawężonym do obszaru Warszawy. Przewidziano również wysłanie 260 000 maili.
W tym miejscu warto zwrócić uwagę na koszty. Koszty billboardowej kampanii obejmują przygotowanie linii kreatywnych, produkcję, ekspozycję, wyklejanie i fazę przygotowania projektów. Łącznie wynosi ona 277 294,40zł.! Mailing oraz kampania billboardowa kosztuje łącznie ok. 66 000,00zł.
W kolejnym artykule opiszemy szczegółowy wizerunek kampanii.