Kampania outdoorowa i internetowa Lublina

W dniach 1 – 31 maja wdrażana jest w praktyce opisywana przez nas strategia promocyjna Lublina. Celem działań jest wzrost rozpoznawalności miasta w Polsce oraz zwiększenie atrakcyjności turystycznej. Kampania outdoor’owa miasta obejmuje promocję w Warszawie.

Kampanię przygotowała warszawska firma DDB Warszawa Sp. z o.o.

Kampania outdoorowa obejmuje 150 nośników typu billboard, ulokowanych w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów, oraz na trasach wylotowych z Warszawy. Autorzy przewidują, iż wygeneruje ona 54 miliony kontaktów wzrokowych. Dziennie jeden nośnik powinien uzyskać minimum12 tysięcy kontaktów.

Prowadzona jest również kampania internetowa. Obejmuje ona akcję bannerową na największych portalach z geotargetowaniem zawężonym do obszaru Warszawy. Przewidziano również wysłanie 260 000 maili.

W tym miejscu warto zwrócić uwagę na koszty. Koszty billboardowej kampanii obejmują przygotowanie linii kreatywnych, produkcję, ekspozycję, wyklejanie i fazę przygotowania projektów. Łącznie wynosi ona 277 294,40zł.! Mailing oraz kampania billboardowa kosztuje łącznie ok. 66 000,00zł.

W kolejnym artykule opiszemy szczegółowy wizerunek kampanii.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl