Strategia marki Lublin – JUTRO

W poprzednim artykule przedstawiliśmy Państwu część strategii promocyjnej Lublina, która obejmowała m.in. ocenę dotychczasowego wizerunku miasta. Druga część zawiera opis misji, ambicji i kompetencji jutra, które składają się w całość tworząc oczekiwane efekty kampanii.

Jakie mocne strony będzie miał w przyszłości Lublin? Dzięki kampanii wzmocnione zostaną kompetencje w czterech obszarach. Pod warunkiem, że Lublin wykorzysta istniejące atuty, w sferze kultury stanie się miejscem kreującym przedsięwzięcia kulturalne o poziomie krajowym i europejskim. Ma szansę rozwijać nowe inicjatywy biznesowe, kulturalne i akademickie ze Wschodem. Być może uda się również odzyskać wielokulturowość i wieloreligijność miasta poprzez działania przywracające atrybuty jego przeszłego dziedzictwa – korzeni żydowskich. Wykorzystany zostać może również potencjał rolniczy i ekologiczny regionu.

Pole strategii „Archetyp klienta” pomaga nam w odpowiedzi na pytania: „Dla kogo to robię?” praz „O kim myślę, kiedy to robię?”. Lublin myśli o osobach młodych, ale dojrzałych emocjonalnie, poszukujących autentyzmu, doceniających wartości i przeżycia.

Lublin ma szansę stać się miastem młodym duchem. Chce być postrzegany jako intrygujący i inspirujący, wyrazisty i pewny siebie, kreatywny, ale autentyczny. Miasto pragnie pokonać głównego konkurenta – Kraków. Miasto walczy o odzyskanie miejsca wśród najważniejszych i najlepiej rozwijających się miast Polski. Ponadto cele kampanii obejmują wzrost rozpoznawalności miasta i atrakcyjności turystycznej i biznesowej.

W kolejnym artykule przedstawimy kanały komunikacji outdoor’owej i internetowej.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl