Czas wypromować Szczecin

ujawnił szczegóły tegorocznej promocji miasta. Będzie ona przebiegała pod hasłem „The most visionary city in Europe. Poznaj wizję”. Miasto będzie reklamowane w całej Polsce oraz w regionie (wewnętrzna integracja mieszkańców).

Promowany będzie wizerunek miasta, przez przybliżenie odbiorcom kultury, edukacji, sportu i rozrywki. Jednym z priorytetów jest szczecińskich uczelni wyższych.

W ramach kultury miasto będzie komunikowała o projekcie 2016 oraz Przeglądzie Teatrów Małych Form Kontrapunkt 2008.

Wydarzeniem, które ma wypromować miasto przez sport są lipcowe mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce. Imprezę będzie promował specjalny utwór M. Pyrek i M. Sadowskiej! Zostaną ponadto zawarte umowy współpracy z klubami i stowarzyszeniami.

Wszystkie pozostałe letnie wydarzenia będą promowane pod hasłem „przepływ lata”. Szczecin zaprasza na Dni Morza, Baltic Summer Festiwal, Szczecin Music Fest oraz festiwal Gramy.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl