Czas wypromować Szczecin
Szczecin ujawnił szczegóły tegorocznej promocji miasta. Będzie ona przebiegała pod hasłem „The most visionary city in Europe. Poznaj wizję”. Miasto będzie reklamowane w całej Polsce oraz w regionie (wewnętrzna integracja mieszkańców).
Promowany będzie wizerunek miasta, przez przybliżenie odbiorcom kultury, edukacji, sportu i rozrywki. Jednym z priorytetów jest promocja szczecińskich uczelni wyższych.
W ramach kultury miasto będzie komunikowała o projekcie Europejska Stolica Kultury 2016 oraz Przeglądzie Teatrów Małych Form Kontrapunkt 2008.
Wydarzeniem, które ma wypromować miasto przez sport są lipcowe mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce. Imprezę będzie promował specjalny utwór M. Pyrek i M. Sadowskiej! Zostaną ponadto zawarte umowy współpracy z klubami i stowarzyszeniami.
Wszystkie pozostałe letnie wydarzenia będą promowane pod hasłem „przepływ lata”. Szczecin zaprasza na Dni Morza, Baltic Summer Festiwal, Szczecin Music Fest oraz festiwal Gramy.
Promowany będzie wizerunek miasta, przez przybliżenie odbiorcom kultury, edukacji, sportu i rozrywki. Jednym z priorytetów jest promocja szczecińskich uczelni wyższych.
W ramach kultury miasto będzie komunikowała o projekcie Europejska Stolica Kultury 2016 oraz Przeglądzie Teatrów Małych Form Kontrapunkt 2008.
Wydarzeniem, które ma wypromować miasto przez sport są lipcowe mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce. Imprezę będzie promował specjalny utwór M. Pyrek i M. Sadowskiej! Zostaną ponadto zawarte umowy współpracy z klubami i stowarzyszeniami.
Wszystkie pozostałe letnie wydarzenia będą promowane pod hasłem „przepływ lata”. Szczecin zaprasza na Dni Morza, Baltic Summer Festiwal, Szczecin Music Fest oraz festiwal Gramy.