Małopolskę wypromują dźwięki
Władze województwa małopolskiego pracują nad nową, europejską kampanią promującą region Małopolski. Kampania zaplanowana na miesiąc wrzesień będzie bardzo niecodzienna. Wykorzystane zostaną dźwięki opisujące region.
Wykonane zostaną trzy rzeźby uchofonów (duże głośniki w kształcie ucha). Każdy z nich będzie różnił się dekoracją oraz emitowanymi dźwiękami, które będą nawiązywać do różnych obszarów województwa.
Pierwszy klucz tematyczny to folk (instrumenty ludowe m.in. cymbały, fujarki), drugi prezentował będzie ambient (dźwięki natury m.in. hala podczas wypasu owiec, łąka, noc). Ostatnim uchofonem zawładnie urban i industrial – dźwięki miejskiego życia, legendy, hejnał mariacki, ulica krakowska.
Polskie uchofony będzie można posłuchać w Brukseli – Grand Place, Pałac Królewski, Mont des Arts. Rzeźbom będą towarzyszyły karty magnetyczne opisujące nagrania.
Kampania w Brukseli jest początkiem prac nad specjalną witryną internetową. Strona z „pejzażem dźwiękowym” będzie promowała Małopolskę w całym świecie.
Wykonane zostaną trzy rzeźby uchofonów (duże głośniki w kształcie ucha). Każdy z nich będzie różnił się dekoracją oraz emitowanymi dźwiękami, które będą nawiązywać do różnych obszarów województwa.
Pierwszy klucz tematyczny to folk (instrumenty ludowe m.in. cymbały, fujarki), drugi prezentował będzie ambient (dźwięki natury m.in. hala podczas wypasu owiec, łąka, noc). Ostatnim uchofonem zawładnie urban i industrial – dźwięki miejskiego życia, legendy, hejnał mariacki, ulica krakowska.
Polskie uchofony będzie można posłuchać w Brukseli – Grand Place, Pałac Królewski, Mont des Arts. Rzeźbom będą towarzyszyły karty magnetyczne opisujące nagrania.
Kampania w Brukseli jest początkiem prac nad specjalną witryną internetową. Strona z „pejzażem dźwiękowym” będzie promowała Małopolskę w całym świecie.