Krytykowany PR Polski

PRoto przedstawił raport o wizerunku branży za miesiąc styczeń. W porównaniu do grudnia 2007 w styczniu br. odnotowano wzrost liczby krytycznych artykułów poruszających temat -u Polski. Liczba 22 negatywnych artykułów nt promocji Polski wyrównała się z liczbą artykułów -u politycznego, który zazwyczaj nigdy nie jest oceniany pozytywnie.

Tematowi PR-u Polski poświęcono 67 artykułów, czyli mniej niż branży PR, dla której odnotowano 75 publikacji. Dlaczego jest ciągle krytykowana? Należy zintensyfikować działania promocyjne Polski w kontekście EURO 2012, wypromować nowe regiony turystyczne oraz ciągle umacniać wizerunek kraju na arenie międzynarodowej.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl