Wstyd! Hotel Gołębiewski wprowadzał w błąd!

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bacznie czuwa nad przestrzeganiem praw konsumentów. Prezes UOKiK poinformował, iż Gołębiewski w Wiśle wprowadzał w błąd swoich klientów podając do informacji publicznej nieprawdziwe informacje o świadczonym standardzie oraz kategorii obiektu. Właściciel obiektu łamał zapisy ustawy o usługach turystycznych.

Ustawa wyraźnie precyzuje wymagania, które obiekt musi spełnić by móc używać konkretnego symbolu oznaczającego standard obiektu oraz nazwę – hotel. HG uzyskał odpowiednią zgodę marszałka województwa dopiero w lipcu br co oznacza, że wcześniej tym znakiem nie mógł się posługiwać.

Ocenę tych praktyk pozostawiamy przyszłym klientom hotelu.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl