Interaktywny kontakt z klientem

Kontakt przez Internet to najszybszy sposób uzyskania przez klienta informacji od firmy. To w interesie firmy jest posiadanie aktualnej strony WWW z formularzem kontaktowym. Coraz więcej firm pisze blogi, by klient mógł poznać ich „luźniejszą” stronę. Firmy inwestują w call center, zakładają swoje firmowe GG, skype, live chaty bo wiedzą że sprawna komunikacja to większa szansa na powodzenie. W lipcu lipca Mercedes-Benz poszedł jeszcze dalej stworzył m.in. telewizję internetową, która przyciąga motoryzacyjnych maniaków. Kanały poświęcone życiu, sporcie, nowościom skupiają klientów w społeczność. Kolejnym krokiem „otwarcia na klientów” jest multimedialna platforma 2.0. Dzięki blogom, e-votingu Mercedes bliżej pozna potrzeby swoich klientów. Sam również będzie informował jej członków o nowych premierach oraz pokazywał najnowsze spoty! Społeczność to coś więcej od zwykłego kontaktu, może i Polskie firmy pójdą tą drogą?


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl