Skargi na usługi turystyczne

W 2006 roku do Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie wpłynęło 285 skarg na jakość usług turystycznych. Ok. 41% zakończyło się odszkodowaniem wypłaconym klientowi. Ilość skarg tegorocznych jest porównywalna do poprzedniego roku. Najczęstszym powodem skarg są złe warunki hotelowe (niższy standard, hałas, złe wyżywienie), terminowość wyjazdów oraz zmiana programów wycieczek. Pisemna reklamacja składana do UM powinna opisywać nasze zażalenia oraz zawierać stanowisko rezydenta. Gdy ten uchyla się od obowiązku podpisania reklamacji, klient powiadamia biuro turystyczne o roszczeniu. Brak odpowiedzi w terminie 30 dni oznacza zasadność reklamacji. Zwiększona świadomość turystów nt własnych praw, umożliwiła w 2006r. odebranie 15 licencji biurom turystycznym, które łamały ustawę o usługach turystycznych.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl