Hotele Orbis w nowej odsłonie
Data: 27 czerwca 2007 - 11:11
Grupa Hotelowa Orbis kontynuuje rozpoczętą wcześniej kampanię wizerunkową. Sieć hoteli Orbis w formie ogłoszeń prasowych oraz serii katalogów pragnie dotrzeć do indywidualnego klienta.
Zadanie opracowania katalogów z ofertą noclegową oraz zapleczem konferencyjnym zostało zlecone agencji reklamowej Demo Effective Launching. Demo to jedna z największych polskich agencji reklamowych działających na rynku od 1990r. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii dla takich form jak Bakoma, Plus, Ludwik czy Gellwe.
Według najnowszych badań reklama prasowa budzi nadal więcej pozytywnych emocji niż krótki i szybki spot telewizyjny. Odbiorca może dokładniej i bez pośpiechu zapoznać się z komunikatem reklamowym umieszczonym w prasie. Istotne jest by reklama była dostosowana do tematyki pisma oraz czytelników danego tytułu. Grupa hotelowa będzie reklamowana m.in. w prasie turystycznej oraz ogólnopolskich dziennikach.
Nowe reklamy znajdziemy w prasie jeszcze w tym sezonie wakacyjnym.